вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Любіть мене врожаєм і землею



Любіть мене врожаєм і землею
Мене плугами краяли Степи,
голублять запахущою ріллею!
Я пив росу і блискавиці пив, -
любіть мене врожаєм і землею!
                                             І.Іов
  Іов Іван Павлович народився в с. Кам’янка Апостолівського району, що на Дніпропетровщині.

 Там, навчаючись у середній школі почав писати вірші. Після закінчення Кам’янець-Подільського педагогічного інституту викладав українську мову і літературу у школі, працював у редакціях газет м. Івано-Франківська, Хмельниччини (Городок, Ярмолинці) та Київщини. У 1983 р. у видавництві “Молодь” вийшла перша збірка поета “Стяг золотої гілки”. 1989 р. львівське видавництво “Каменяр” благословило другу збірку –  “Світло рідної хати”. У 1992 р. виходить наступна збірка поета “Великдень долі”. Іван Іов – член спілки письменників та спілки журналістів України. Лауреат обласної літературної премії ім. В. Булаєнка та премії “За подвижництво у державотворенні” ім. Я. Гальчевського. В 2001 році його не стало, але творча спадщина не залишає нас байдужими. З нагоди 70 –ї річниці з дня народження письменника в Городоцькій центральній бібліотеці організовано книжкову виставку «Любіть мене врожаєм і землею».

Немає коментарів:

Дописати коментар