середу, 16 травня 2018 р.

«Рідна домівка, рідна сім’я, тут виростає доля моя»



«Родина, родина  від батька до сина…» - ці слова із відомої всім пісні, об’єднали найталановитіші, одні з найкращих  сімей  на  родинному святі «Рідна домівка, рідна сім’я, тут виростає доля моя» 16  травня у Городоцькій  центральній бібліотеці.

 Знайомтесь!)) Сім’я Чирських, Смик,  Костецьких,  Манастирських, Стрихуляк,  Ямських,  Ястремських.  Кожна сім’я – це маленька держава, у кожній з  них своя « конституція», свій «парламент», свій  «президент», а об’єднує ці  «держави» найцінніший скарб – це гарні, обдаровані діти та батьки. Бог благословив ці  сім’ї. У святково прикрашеній залі  панувала невимушена домашня атмосфера, щирі розповіді про свої родини, багато музики, пісень та велика подяка Богу за отримані благодаті, народжених дітей. На заході  звучали музичні твори від учнів дитячої музичної школи, поета та композитора Олександра Шевчука, а також сімей: Смик,  Манастирських та Ястремських. Арсен Стрихуляк  прочитав вірш про маму.  На згадку про зустріч родини отримали подарунки від Городоцької міської ради.


















Немає коментарів:

Дописати коментар